In de vorige blog over mijn kantoor make-over heb je kunnen lezen dat de vloer werd gelegd. Inmiddels ligt de vloer erin en kan ik aan de slag met mijn kantoor inrichten. Alles een plekje geven zodat ik weer een plekje heb waar ik kan werken.
Inhoudsopgave
ToggleKantoor make-over
Al mijn spullen weer een plek geven
Mijn bureau, archiefkast en nog een kastje moesten nu een plekje krijgen. Ik wil bij het raam zitten omdat ik echt daglicht moet zien. En het werkt ook makkelijker als ik zit te tekenen. Mijn bureau kocht ik jaren geleden bij IKEA en ik ben er nog helemaal blij mee, maar hij was te breed. Gelukkig kon er een deel vanaf geschroefd worden. Nu kan mijn bureau bij het raam staan en daarnaast staat de archiefkast. Op die kast staat mijn printer. Ik had ook nog een lockerachtig kastje van IKEA die ook weer een plekje kreeg.
Spullen wegdoen
Ik had ook een ladeblok die nog van Alex is geweest. Helaas is dit blok bruin en niet zo heel groot. Ik heb inmiddels aardig wat spulletjes verzameld voor het balletjournalen en tekenen en schilderen dat ik echt meer lades nodig had. Daarom kocht ik een ladeblok met vijf lades bij IKEA (ja, ik ben groot fan van IKEA). Omdat ik van alles in van die plastic bakken had opgeborgen moest is gaan zitten en alles uitzoeken. Wat gebruik ik nog, wat kan doorgeschoven worden naar de meiden en wat kan weg. Daar ben ik echt nog een paar uurtjes mee bezig geweest. Maar voelde zo lekker om eindelijk weer te zien wat ik nou allemaal heb en alles een plekje te geven.
Ladekast inruimen
Ik heb mijn lades zo ingedeeld dat iedere la een thema heeft. Ik weet even niet hoe ik het anders uit kan leggen. Zo heb ik twee lades waar allerlei spullen voor het balletjournalen ligt. Denk bijvoorbeeld aan stickers, papier, stempels, washitapes en ga zo maar door. Ook heb ik een la waar al mijn schilderspulletjes in liggen. Dus penselen, waterverf en papier. Een la met kantoorartikelen zoals een nietmachine, plakband, pennen enzovoorts. Alles heb ik weer in losse bakjes gedaan zodat niet alles los ligt. En het is ook makkelijk als ik bijvoorbeeld alleen stickers nodig heb kan ik het bakje met stickers tevoorschijn halen. Ik zal binnenkort in een opruimblog vertellen en laten zien hoe dat eruit ziet.
Een nieuwe stoel
Maar om te kunnen werken moest ik nog wel een bureaustoel hebben. En je raadt het al, die kocht ik ook bij IKEA. Mijn bureau staat vrij hoog omdat hij anders tegen de verwarming aan zou staan en dat vond ik niet mooi. Ik heb daarom een stoel gekozen die ik hoger kon zetten en waar ik met mijn voeten op kan steunen. Ik kan namelijk niet met mijn voeten bij de grond haha.
Mijn kantoor inrichten
Nu staan alle belangrijke dingen in mijn kantoor. Alles wat ik nodig heb om te kunnen werken. De meeste tijd ging echt zitten in het leggen van de vloer en mijn kantoor inrichten. Nu komt het leukste; gezelliger maken! Ik mis nog wat kastruimte en ik vind een stellingkast heel leuk. In de volgende blog lees je welke het is geworden en waarom ik voor een stellingkast ga. Ik mis nog wat planten en gezellige hoekjes. Maar dit lees je allemaal in mijn volgende kantoor make-over blog.
Wat is voor jou echt onmisbaar op je werkplek?
Dit artikel bevat affiliatelinks. Dit betekent dat als jij via de link een product koopt, ik hier een percentage commissie voor ontvang.